الثلاثاء، ١٠ أبريل ٢٠٠٧

كفاية الارهابيه






وانا قاعد باقلب في النت زي كل يوم وبشوف ايه الجديد لحظت حاجه غريبه في موقع الحزب الوطني ( حزب اللصوص ) وجريدة الحزب انا بصراحه مش عارف ابدا منين لكن هقلكم وانتم احكموا اولا في موقع الحزب لقيت عملين تقرير عن سجناء الانترنت والحرية علي الانترنت والشهاده لله لقيتهم كتبين رائ المنظمات العالميه و هي فاضحه حكومة الحزب وبتقول عليه حجب بعض المواقع الإلكترونية ومراقبة الاتصالات علي الإنترنت دون الحصول مسبقا علي إذن قضائي ففرحت انهم ابتدو يحسو ويبقي عندهم دم وده لينك التقرير http://www.ndp.org.eg/ar/News/ViewNewsDetails.aspx?NewsID=18074


وده كمان صورته






انا بصراحه قولت اخيرا الحكومه بقي عندها دم وبعدين كانت هتجيلي جلطه لما شوفت جريدتهم السوداء كاتبالي وبالبنط العريض نظر " دعوي حجب المواقع الإرهابية 5 مايو المقبل " انا شفت كده قلت هما هيقفلوا لينا مواقع بن لادن واعوانه احسن بس مدام هما كده ضد الارهاب وناس محترمين مقفلوش ليه القناة اللي شغاله من النايل سات وعماله تدعوا العراقي يقتلوا في الشيعه قمت قلت يواد ده نكرة وده نكرة اما اكمل قراءة في الجرنال الاسود ده لقيتلك كتبين مالم يصدقوه عقل ال ايه " من أهم هذه المواقع التي يطالب بغلقها موقع الشبكة العربية لمعلومات حقوق الإنسان ومركز هشام مبارك والمرصد المدني وموقع حزب الغد، والنديم، والنور وكفاية. " انا بيني وبين نفسي كان هيجيلي جلطه هي كفايه والغد بقم ارهابيين ينهار اسود يبقي خلاص هيطبق علينا قانون الارهاب الاسود قمت علي طول حطيت ديل الجلبيه في سناني وروحت مقر كفايه شلت اسمي وقلتلهم مش عايز اعرفكم ورحت لمقر الحزب الوطني الشقيق وطلعت اجدعها كرنيه وقمت خارج الشارع وقايل " بروح بالدم افديك يابن سوزان " وده لينك القضيه http://www.ndp.org.eg/alwatanyalyoum/Topics/ViewTopicDetails.aspx?TID=2952










اللي هيحكموا بعدها حركه كفايه و الغد كارهابيين وانا بصفتي من كفاية سابقاً هرشد عن اماكن السلاح والذخيرة والطيران والقنابل النوويه لدي الحركه وسلملي علي الاصلاح وبكده يبقي بداً في تطبيق الدستور الجديد وتطبيق المادة 179 علي الارهابيين من امثال كفاية والغد وكل من يفتح بقه وسلام لحسن بجد والله انا اتعقدت

ليست هناك تعليقات: