الثلاثاء، ٢٤ أبريل ٢٠٠٧

وشك نحس يا ريس


وشك بقي نحس ياريس خسرت الاهلي الماتش وكمان اربعه هوا انت مش سيبنا في حالنا ابداً حتي الكورة منكد علينا ربنا ينكد عليك دنيا واخرة علي العموم انا مش قادر اكتب اكتر من كده لاني حزين وكان نفسي متحضرتش يمكن كان ربنا نصرنا لكن هنعمل اه قدرنا وادي الله وادي حكمته بس يارب تكون اخر مرة نشوفك فيها في ماتش وبعدين طالما انت رايس والناس بتحبك زي مبيقولوا كلابك المخلصيين بتحط نفسك ليه في القفص الزجاج ولا يمكن بتشبه نفسك بالاسد منتم الاتنين بتخشوا القفص يريس يا اسد

هناك تعليقان (٢):

iTarek يقول...

غريبة قوي
مدونة حرة وواحد همه الحرية, طيب ليه حذفت تعليقي الي كتبت فيه , هو لازم المدون يكون قليل الأدب

غريبة ايه الجبن ده , طبعاً انا مش هخبط فيك لأننا في مركب واحد بس انا مستغرب جداً من موقفك العجيب
هو كلامي كان منطيقي لدرجة انك خفت علي اسلوبك الفذ, لأ متخفش معظم الي بيدون واخد نفس منهجك في الشتيمة و الأباحة

و علي العموم انا كنت بس بنصحك و النقد الجامد مش ضروري يكون بشتيمو و الا كنت انا قولتلك يا بن الـــ :)

مصري وبس يقول...

يعني لما تقولي يا سافل ارد عليك اقلك ايه اكيد هشتمك فانا منعت نفسي من الغلط ومنعت وبعدين انا شتمت قلت ايه انا كل اللي قلته ان وشه نحس انت رديت عليا اني سافل تحب ارد عليك انا الشتيمه بشتيمه ولو كلمه ان مبارك وشه نحس مضايق اوي كده قلي انت اكتبلك وشه قمر وبعديني انا اقول وشه نحس تقولي انت اني انا سافل وعيزني ارد علي العموم شكرا ليك وبرده هحترمك رايك بس هرفض اهنتك